Sunday, August 20, 2006

Meisje in de tropen

Gisteren stond mijn dag in het teken van muziek maken. Na een urenlange sessie met een collega 's middags was ik het nog niet zat. Ik moest gewoon nog even wat dingen opnemen. Een paar van mijn Dylan-vertalingen stonden namelijk nog altijd niet 'op band'.

Het nogal donkere nummer Shelter from the Storm heb ik vertaald als Schuilplaats voor de Storm. Met het huidige weer in 020 erg toepasselijk overigens.

Verder heb ik Girl from the North Country op een vrije manier vertaald, zodat het ook nog een beetje autobio wordt. Het is geworden Meisje in de Tropen. Uiteraard is de sneeuw uit het origineel gesmolten...

Verder heb ik wat nummers van de demo van mijn band Bont&Blauw toegevoegd, te weten de nummers Wat is het?, Laat me nooit meer los en Praten. Ook een live versie van het nummer CarriƩreman heb ik erbij gezet, maar dat is gespeeld met een andere (gelegenheids)band.

Voor de liefhebbers:
http://www.esnips.com/web/charlie1973sMusic

0 Comments:

Post a Comment

<< Home