Thursday, March 03, 2005

Wachten in de sneeuw...

Misschien heb ik een beetje last van Hollandsch ongeduld, maar ik baal
dat ik nog geen reactie heb gehad op mijn open sollicitaties - ook
niet een bevestiging van ontvangst. Dat zou nou toch echt goeie
service geweest zijn (zie eerder bericht).

Ondertussen zitten wij in de sneeuw en gaan een zeer koude maartnacht
tegemoet waarin het tot 15 graden kan vriezen plaatselijk. Tja...
vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan! Nu Sauerland nog om de
hoek ligt ga ik een weekeindje met vrienden op de latten de besneeuwde
hellingen afglijden.

En wat is ondertussen het weer op de Antillen? Yahoo weather geeft
natuurlijk weer net geen weerbericht voor St.Maarten, maar wel voor
het veel kleinere Statia. Met 27 graden is de temperatuur prima, maar
ze gaan wel 4 dagen regen tegemoet. Toch nog een beetje
gerechtigheid....

Charlie

0 Comments:

Post a Comment

<< Home