Tuesday, March 22, 2005

Tropenstrategie

Het is nu kwart over negen 's avonds in Utrecht, dus op Sint Maarten loopt de werkdag bijna ten einde. Maar inderdaad, nog altijd geen reactie binnen. Beloof dan niet dat je binnen een dag reageert - een belofte die je niet doet kan je ook niet breken, lijkt me.

De frustraties liepen nog iets verder op vanwege onbereikbare sites, niet meer bestaande telefoonnummers en mensen op Curacao (daar zit soms het hoofdkantoor, dus ook de HR) die geen tijd hadden me te woord te staan en me vertelden dat ze toch geen vacatures verwachten op termijn.

Nu dus maar weer verder wachten... Ik begin overigens te vermoeden dat de strategie van de elektronische snelweg misschien niet zo goed werkt op een klein eiland waar iedereen elkaar kent. Contacten zijn koning kennelijk, want mijn enige gesprek tot nu toe is via-via geregeld. Daar moet ik dus zwaarder op inzetten. En straks maar gewoon
binnenstappen bij bedrijven - hey you, who runs this joint?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home