Monday, April 25, 2005

Draadloos op de veranda

Gistermiddag aangekomen op SXM en om de jetlag tegen te gaan 's avonds maar meteen uitgegaan, maar dan wel 'light': bowlen en een filmpje. Zo kwam ik vanochtend nog mooi onder de sociaal verplichte kerk uit. Om slaap in te halen en om in het ritme te komen moest ik immers nog even blijven liggen ; - )

Vandaag is het kindercarnaval een beetje in het water gevallen. Het is echt met bakken naar beneden gekomen met de nodige donder en bliksem. Vanaf de overdekte veranda is een stuk zee te zien en daar zag ik een paar suicidalen zeilen in dit weer. Ik kan me voorstellen dat je
spanning zoekt, maar HOOGspanning?

We hebben nog wel even een 'spin' gemaakt met de Jeep. Het is maar goed dat ze een Jeep hebben want de wegen stonden flink blank. Er wordt overigens flink gebouwd op het eiland en er zijn ook wat nieuwe wegen aangelegd. Leuk om die veranderingen te zien.

Gesproken met die vriendin die op die bank werkt die nu ineens geen vacatures meer zou hebben. Volgens haar is er wel degelijk nog altijd een vacature. De HR persoon die mij probeerde af te poeieren heeft dat destijds ook bij haar geprobeerd. Misschien heeft dit persoon die baan al
voor iemand anders in gedachten? Een beetje raar is dit natuurlijk wel. Hoe dan ook, die vriendin zou proberen een gesprek te regelen met de baas. Dat doet toch een stuk makkelijker zaken. Verder gewoon maar zoveel mogelijk deuren platlopen, dat is toch de manier hier.
Overigens waren er ook nog wat aardige vacatures in de krant. Wie weet.

Overigens ben ik nu lekker aan het tikken op de nieuwe laptop van mijn vriendin. Mooi ding (Sony VAIO) dat ze hier voor weinig heeft kunnen oppikken. Er zit draadloos internet op en het leuke is dat haar ouders weliswaar geen internet hebben, maar we hier gewoon gratis uit vier netwerken kunnen kiezen die in de lucht hangen. Prettig geregeld toch? Het enige is dat het wat minder geschikt is voor bankzaken...

.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home