Monday, April 25, 2005

Mad black woman

Allereerst even iets ophelderen. De bewuste bank bleek inderdaad geen vacatures meer te hebben alleen wist die vriendin het nog niet. Dat is in ieder geval een 'samenzwering' minder.

Vandaag eens gekeken in de gouden gids en een aantal mogelijkheden gezien waarvan ik nog niet op de hoogte was. Nadere verkenning moet leren of het echt wat is. Ben iig van plan morgen het leeuwendeel van mijn eerste bezoekjes af te leggen. Het kan natuurlijk zijn dat ik niet gelegen kom en afspraken moet maken voor later. We zullen zien.

Verder veel gerelaxed vandaag, dus niet ongelovelijk veel te melden. Bijna mijn boek over supesnaartheorie uit en een huurauto wezen halen. Vanavond naar de film. Aangezien het met alleen maar dames is, trek ik wat keuze betreft wederom aan het langste eind. We gaan naar: diary of a mad black woman of zoiets. Zal wel weer zo'n Bridget Jones kloon zijn. Ik hoop dat de popcorn lekker is ;-)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En ook hier stond je overigens met je artikel op de voorzijde van de Almere Vandaag. Ik heb hem bewaard voor je hoor!

10:24 PM  

Post a Comment

<< Home