Tuesday, April 11, 2006

Radiostilte doorbroken

De laatste bijdrage was alweer van 11 november. Ik realiseer het me nu pas, die dag is het Sint Maarten - isn't it ironic? Nu, precies vijf maanden later, denk ik er weer eens aan om een stukkie te schrijven. Na een aantal vakanties - Brazilie, Zuid Afrika en weekje ski in Frankrijk - is het hoofdje toch weer een beetje opgefrist. Ook een nieuwe woning helpt natuurlijk. Ik had alleen niet gedacht dat het besef een nieuw leven te beginnen, je ook doet realiseren dat het oude leven echt voorbij is. Over de drempel naar de nieuwe woning flitst alles in volle glorie nog een keer voorbij - ook omdat spullen die herinneren aan de episode hiervoor ineens weer uit de verhuisdozen tevoorschijn komen. Niet dat het verder geeft. Ik ga ervanuit dat weglopen voor gevoelens en gedachten geen enkele zin heeft en ik kies dan ook voor 'confrontatie'. De foto's van mijn ex blijven gewoon onderdeel van de fotocollages aan de muur. Ze is onderdeel van mijn leven geweest, we zijn niet met ruzie uit elkaar gegaan en bovendien verwijt ik haar ook niets. Volgens mij ben ik er nu wel redelijk klaar mee - in positieve zin. Dat merk ik bij mezelf ook aan andere dingen, maar daarover later meer...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home