Thursday, July 21, 2005

Geen goudmijn maar goudpijn

Ik geloof dat ik al eens heb uitgerekend hoe lang het zou duren voor ik via de google advertenties een kratje bier bij elkaar zou verdienen. En dat was lang... De vooruitzichten zijn in de tussentijd niet verbeterd. Het is inmiddels überhaupt de vraag of de middelen voor aanschaf van het blonde vocht mij gedurende mijn resterende levensverwachting nog gegund zijn. Het is maar goed dat ik er niet van hoef te eten (en drinken).

Ook Google heeft door dat de bezoekers van mijn site maar niet op de advertenties willen klikken (dat zou heel veel inkomsten voor Google betekenen, maar ook een beetje voor mij - is de hint duidelijk?). Contentgerelateerde advertenties leverden tot nu toe weinig hits op. Dus schiet de Google-robot de laatste tijd vanuit de heup: vooral dating-sites sieren mijn side-bar - what's next?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home