Sunday, June 26, 2005

Wereldfestival

Omdat het een beetje druk is op mijn werk en ik komende week drie deadlines heb (eigenlijk vier, maar één project moet maar wat naar achter geschoven worden) heb ik wat werk mee naar huis meegenomen. Het is er helaas niet echt het weer voor... Maar ik heb ook bedacht dat een paar productieve uurtjes genoeg moeten zijn, zodat ik nog even genieten van het weer. Zag vanochtend bij mijn jog-rondje door het park dat er een wereldfestival is, met o.a. muziek uit Cuba en Brazilië. Vriendin is op Capoeira-weekend dus vertoeft sowieso al in Braziliaanse sferen. Haal zo ff mun moeder op want die houdt wel van levende muziek. Laatst zelfs ff de kroeg met d'r ingeweest op een bluesfestival dat toevallig aan de gang was in Nieuwkoop na een familiefeestje. Maar goed, nu eerst nog een beetje arbeid...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home