Friday, May 06, 2005

Robbedoesn't

Trouwe lezer Robbedoes vroeg zich af hoe het nou stond met het uitzicht op werk op Sint Maarten. Nou, na een aantal onvruchtbare telefoontjes en gesprekken, valt er ook iets positiefs te melden. Omdat ik niet al mijn lezers ken en Sint Maarten een klein eiland is, zal ik noodgedwongen een beetje vaag blijven. Een gesprek met een organisatie was erg positief. Hoefde me er eigenlijk nauwelijks te bewijzen. Alhoewel er eigenlijk geen vacatures zijn, was er volgens het betreffende afdelingshoofd een onmiskenbare behoefte aan de kwaliteiten die ik meebreng. De vraag is dus niet of hij me wil, maar hoe hij mij binnen kan loodsen. Hij probeert nog voor mijn vertrek een officieel gesprek met personeelszaken erbij te regelen. Of de opzet uiteindelijk lukt, blijft de vraag. Maar als er in Nederland een goede directeur wat buiten de officiele formatie kan regelen (sommigen noemen dat ook wel ‘ritselen’), dan zou ik niet weten waarom dat hier niet zou kunnen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home