Wednesday, May 25, 2005

Vriendin voor keuze

Mijn vriendin heeft twee aanbiedingen voor werk op Sint Maarten op zak en staat nu dus voor de keuze. Het zijn twee hele verschillende functies en dat maakt de keuze ook wel weer lastig: een managementfunctie en functie als auditor/adviseur. De ene functie is per 1 september (!), de andere zou nog wat kunnen worden uitgesteld tot 1 januari. De aanbiedingen zijn beperkt houdbaar - tot het einde van de maand - dus er moeten knopen worden doorgehakt...

Zelf heb ik nog niets concreets dus is het nog ff afwachten. Alvorens de overstap te wagen heb ik toch echt een (leuke) baan nodig. Er moet toch brood op de plank komen en ook intellectuele bevrediging is een eerste levensbehoefte. Zit nou eenmaal hoog in de piramide van Maslow...

Het kan dus zijn dat mijn vriendin al beslissingen moet nemen voordat ik meer weet. Maar goed, voorlopig hebben we nog alle ballen in de lucht.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home