Tuesday, May 10, 2005

Laatste post en de lucht in

Voorlopig voor de laatste keer op de veranda - straks pak ik het vliegtuig. Zie nog wat hagedisjes in de tuin rondsluipen en werp nog even een blik op het mooie uitzicht op de omliggende heuvels en op de baai. Op een heldere dag - vreemd genoeg is dat niet elke dag - zie je Statia en Saba in de verte liggen.

Het gesprek met personeelszaken is niet meer gelukt deze week. Het afdelingshoofd zou me gisteren bellen, maar heeft dat niet gedaan. Dus heb ik hem vandaag gebeld. Hij meldde dat het met personeelszaken niet ging lukken op deze korte termijn dus dat het dan maar een telefonisch interview moest worden. Dat kan ook natuurlijk. In alle enthousiasme hebben we het eigenlijk nog helemaal niet over de inhoud gehad. Uiteindelijk is dat toch ook niet geheel onbelangrijk. Zo is het moeilijk samenwerken met een baas die er tegengestelde visies op na houdt en wil je weten wat er van je wordt verwacht.

Vlieg straks via Curacao terug. Kon helaas via internet niet meer zo'n mooie stoel met beenruimte bemachtigen zoals ik op de heenweg had gedaan. Misschien dat er op het vliegveld nog wat te regelen valt. Misschien dat ik dan vanaf Curacao - veel uitstappers en nieuwe instappers - nog een redelijk plekje heb.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home