Saturday, May 14, 2005

En nu.... ....geduld

Vrijdag/zaterdagnacht in Nederland. Ben nog op vanwege een combinatie van geen slaap (niet goed verzorgde Jetlag) en neiging om laat op te blijven als ik alleen thuis ben. De werkdag en week op Sint Maarten is nu in ieder geval voorbij. Het beloofde telefoontje is uitgebleven, maar dat is wel conform mijn verwachtingen, die ik inmiddels naar beneden heb bijgesteld als het om dit soort beloftes gaat.

Op zich geloof ik wel dat er oprechte interesse is. Waarschijnlijk is het niet gelukt om in twee dagen eea te regelen en vindt de beste man het zinloos om een 'leeg' telefoontje te plegen. Het lijkt mij belangrijker om iets te kunnen melden, dan binnen de gestelde termijn te reageren. Ben zelf ook meer van de inhoud dan van de procedures, dus dat sluit mooi aan. Mijn potentiele nieuwe baas is ook een druk baasje. Dat betekent soms dat dingen er even bij inschieten, maar werken met een 'actieman' is im Grunde natuurlijk positief.

De telefoon is geduldig...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home