Monday, April 04, 2005

Goed nieuws voor Mullet Bay (of toch niet..)

Ff een kort stukkie want ik heb meer te doen en heb ook ff een gebrek aan inspiratie. Kan iig melden dat het vandaag lekker weer is op Sint Maarten en dat het ook de rest van de week warm blijft, maar niet zonder hier en daar een buitje. Kan je misschien toch beter in NL zitten... Ben er inmiddels achter dat je in yahoo weather via Guadeloupe kunt zoeken op het Franse Saint Martin. En dat is echt hetzelfde weer hoor!

In de krant las ik dat er eindelijk een oplossing komt voor Mullet Bay. [Later bleek dit overigens een 1 april grap te zijn. Ik heb dit niet meer aangepast in de tekst, maar een wakkere lezer heeft me er toch maar even terecht op gewezen dat ik erin getuind ben. Ik heb verder de originele tekst laten staan] Dit gebied is door de orkaan Luis in 1995 verwoest en ligt er nog altijd troosteloos bij - de eigenaren van de appartementen en de beheerder van het gebied waren onderling in een juridische strijd verwikkeld. Nu is er een koper die een vijfsterrenhotel wil bouwen en een helicopterplatform om de files te vermijden. Dat zou goed voor het gebied zijn - en voor het eiland. Mullet bay kwam de afgelopen jaren alleen in het nieuws door juridisch getouwtrek. En een tijdje terug werd er nog wat aan die negatieve associaties toegevoegd door enkele mannen die een vrouwelijke automobiliste overvielen en in Mullet Bay verkrachtten. Maar goed, ik ben de Telegraaf niet. In ieder geval zal bewoning en activiteit ter plaatse voor meer veiligheid zorgen.
Tot slot, ik blijk nu toch weer op numero uno te prijken op de zoekterm 'reggaeblues' in Google. En nu maar hopen dat dat zo blijft...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Helaas, dat Mullet Bay eindelijk verkocht zou zijn was alleen maar een 1 april grap...

8:43 PM  

Post a Comment

<< Home