Friday, April 01, 2005

Met stip eruit

Mijn opmerkingen over google advertenties moet ik geloof ik deels terugnemen, aangezien ze op het moment van tikken op de Nederlandse site wel over Sint Maarten gaan (en over bloggen). Was gisteren overigens erg blij omdat de zoekterm 'Reggaeblues' me op nummer 1 bracht bij Google. Des te treuriger is het dat ik vandaag ineens onvindbaar ben voor Google. Nu komt er eindelijk logica in de advertenties, wordt de zoekmachine zelf ondoorgrondelijk...

Heb me overigens aangemeld bij blogarama en blogwise, want zonder link besta je niet voor Google. Maar goed, het effect daarvan laat kennelijk nog even op zich wachten.

Heb overigens van mijn broer een html-editor gehad, waarmee ik de site een beetje kan opleuken. Moet binnenkort maar eens kijken of ik wat met foto's en muziekjes kan gaan doen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home