Tuesday, May 31, 2005

Huisraad en netwerkplanning

Tijdens mijn studie had ik bij het vak bedrijfshuishoudkunde een onderdeel netwerkplanning. Dan moest je kijken welke activiteiten per se af moesten zijn voor je aan de volgende activiteit kon beginnen. Zo kon je helemaal terugrekenen waarmee je moest beginnen en bij welke activiteit een vertraging desastreus was omdat deze zou doorwerken in de hele planning. Aangezien ik niet altijd zo'n georganiseerd persoon ben - en me daar overigens prima bij staande kan houden en zelfs nog heel gelukkig kan zijn ook - houdt ik me normaalgesproken verre van dit soort planningsexercities. Maar misschien moet ik er nu toch een beetje aan geloven...

Wat wil het geval? Vriendin heeft gisteren de knoop doorgehakt en is ingegaan op een van beide aanbiedingen. Per 1 september gaat ze aan de slag. Om dat ze op Sint Maarten nog een en ander moet regelen - en even acclimatiseren - gaat ze er waarschijnlijk al half augustus naartoe. Ook moet ze daar dan op zoek naar een appartement. Hoewel het de bedoeling is dat ik ook naar SXM ga, is nog niet duidelijk wanneer dat gebeurt. Ondertussen blijf ik in Utrecht wonen, inclusief huisraad, omdat dit ook de verkoop van het huis schijnt te vergemakkelijken. Maar wanneer dat huis wordt verkocht weten natuurlijk ook alleen de sterren - maar het zou handig zijn als dat gebeurt voordat zij (of ik) vertrekt. Als zij nou een mooi appartement vindt, dan heeft zij daar zonder huisraad natuurlijk weer weinig aan. Kortom, het zou mooi zijn als alles op zijn plaats valt, maar dat is geen garantie.

Als ik in oktober of november zou kunnen beginnen zou dat redelijk ideaal zijn. Dan kan ik voor mijn werk nog een paar projecten afronden. Bovendien zit vriendin toch de eerste tijd op Curacao voor de nodige kennismaking en training (is eigenlijk ook letterlijk kennis maken toch?), dus is waarschijnlijk pas vanaf oktober op Sint Maarten zelf. Het is misschien een gezelliger begin als zij er ook is...

Maar goed, die hele planning staat of valt met een aanbod van mijn eventuele nieuwe collega's...

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Post your Ad to everyday after that, you'll also be able to generate a Viral Traffic Streams absolutely FREE!

2:07 PM  

Post a Comment

<< Home