Thursday, June 02, 2005

Groeipijn

Nog geen nieuws voor mij vanuit SXM. Vanwege het tijdsverschil is het normaalgesproken mogelijk 's avonds te bellen, maar vanwege andere bezigheden deze week (zomeravondvoetbal, verjaardag nichtje, uit eten) is dat er nog niet van gekomen. Dus dat wordt morgen als er dan nog geen reactie binnen is.

Een verjaardagbezoekje aan mijn nichtje doet me wel weer beseffen dat het jammere aan het Sint Maarten avontuur is dat mijn opgroeiende neefje en nichtjes hun groei tijdens mijn afwezigheid natuurlijk niet stilzetten. Als ik dan 1 keer per jaar terug zou komen, dan zijn ze voor mijn gevoel ineens weer een jaar ouder geworden. Erg jammer, anderzijds zijn er nu eenmaal geen opties zonder nadelen. En misschien is het haalbaar om vaker terug te komen, misschien ook voor het werk.

Iets heel anders is dat ik twee nieuwe links heb toegevoegd. Zo valt met een druk op de knop te bekijken wat het huidige weer is op SXM en wat de vooruitzichten voor de komende dagen zijn. De travelplanners link is van een reisbureau op Sint Maarten. Daarmee is voor bezoekers aan SXM te checken wat het kost om naar bijvoorbeeld Puerto Rico of Dominica te vliegen (via het menu air tickets - de planner op het beginscherm werkt niet).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home