Saturday, June 04, 2005

Massagetechnieken

Gisterenavond ff gebeld met mijn mogelijk nieuwe baas. Hij meldde dat het proces aan de gang is. Hij was bezig geweest met de nodige massage-werkzaamheden om te bespoedigen dat het voorstel over mijn aanstelling goed zou landen bij de mensen die eventueel op de rem zouden kunnen gaan staan. Het is strategisch wel zo slim om ervoor te zorgen dat besluiten in de gremia waar ze genomen moeten worden uiteindelijk hamerstukken zijn. Dat voorkomt verrassingen.

Wat nog wel een verrassing is, is de functie-inhoud. Daar hebben we het eigenlijk nog nauwelijks over gehad. Al is het proces - en de volgorde - misschien wat ongebruikelijk, op zich maakt dat de boel wel zo interessant.

Mij werd op het hart gedrukt dat eraan gewerkt wordt en dat ik daar op moet vertrouwen. Dat doe ik dan ook maar. Veel keuze heb ik overigens niet...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home